שירותי כנען 2019

11 . - קיצור תהליכים בקו ראשון ONLINE סוכני ביטוח ברישיון במענה משמעותית לעובדים. 22 . - מקצר ומייעל בקו ראשון ONLINE מנהלי תביעות במענה משמעותית את תהליכי התביעות והתשלום למבוטחים! 33 . ליווי והתנהלות אישית לעובד חדש, משלב הפגישה עד הקליטה - ע"י סוכן אחד קבוע. בפועל 44 . הרחבת דרכי ההתקשרות לכנען: • מערכת טלפוניה מהמתקדמות בעולם! החוסכת המתנה בתור. (חזרה אוטו' כאשר סוכן מתפנה וכו') • שעות. מענה עד 24 פניה דרך "צור קשר" באתר כנען, זמין שעתיים בשעות הפעילות. • פניה דרך הפייסבוק של הסוכנות. • פניה במייל לכתובת הסוכנות, בניהול שוטף לאורך כל יום העסקים. ONE STOP SHOP מערכת השירות בכנען –

RkJQdWJsaXNoZXIy MjAyNTI=